ДОСТАВКА ТА ПОВЕРНЕННЯ

Доставка

Після оформлення замовлення через сайт інтернет-магазину selm.com.ua з вами зв’яжеться наш менеджер, який надасть вичерпну інформацію щодо замовлення: наявність та кількість товару, терміни та способи доставки, методи оплати та іншу супутню інформацію.

Компанія Селм Агро пропонує наступні способи видачі товарів:

  • самовивіз зі складу регіональної філії;
  • доставка обраним поштовим перевізником (Нова Пошта, SAT, Delivery);
  • доставка автомобілем компанії СЕЛМ АГРО на господарство у регіоні філії або безпосередньо у поле до зламаної техніки (за домовленості); 

При оформленні замовлення до 15:30 - відправка в поточний день. Після 15:30 - відправка наступного робочого дня.

Загальні умови:

  • самовивіз зі складу з 8:30 до 17:00 з понеділка по п’ятницю (субота - за домовленості)
  • доставка поштовим оператором за 1-3 дні;
  • вартість доставки залежить від ваги та габаритів товару згідно тарифів перевізника;
  • доступна оплата готівкою та безготівковим рахунком (з ПДВ);
  • є можливість відтермінування платежів та оплата після огляду (накладений платіж)

Повернення

Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. 

Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. 

Для повернення товару Покупець повинен дотримуватись Інструкції:

  • Покладіть розрахунковий документ (чек) та товар без наслідків експлуатації у оригінальну упаковку. Якщо її немає, використовуйте відповідний пакувальний матеріал;
  • Зв’яжіться з менеджером Селм Агро, повідомте про намір повернути товар та погодьте спосіб доставки за отриманими реквізитами (особисто на склад чи службою доставки);.
  • Надішліть товар обраним способом. Плата за додаткове пакування стягується з Покупця згідно тарифів Перевізника;
  • Повернення товару відбувається протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару Продавцем.
  • Вартість товару належного стану відшкодовується шляхом банківського переказу;
  • У разі виявлення недоліків у товарі протягом Гарантійного періоду, Покупець  має право пред'явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем.